Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Wat is jullie beleid in relatie tot corona?
Voor coronagerelateerde vragen zie HIER.
Kan ik een optie nemen op een accommodatie?
In veel gevallen kunnen wij je een optie geven: we houden de accommodatie vrijblijvend voor je vast gedurende enkele dagen. Je kunt een optie aanvragen door ons te bellen of een e-mail te sturen met je verzoek.
Wil je de optie definitief boeken, laat dit dan wel aan ons weten vóór het verlopen van de optie. Na het verstrijken van de optietermijn vervalt de optie en is de accommodatie weer te boeken door anderen.
Wil je de optie definitief boeken, laat dit dan wel aan ons weten vóór het verlopen van de optie. Na het verstrijken van de optietermijn vervalt de optie en is de accommodatie weer te boeken door anderen.
Wanneer moet ik de betaling overmaken?
Na boeking ontvang je de boekingsbevestiging met de bijbehorende factuur per mail. Op deze factuur vind je de betalingstermijnen. Bij bevestiging van de boeking dient de aanbetaling te worden overgemaakt. De aanbetaling varieert per vakantie van 15% tot 20% van de reissom plus de bijdrage voor het calamiteitenfonds, reserveringskosten, evt. kosten voor bijgeboekte verzekeringen en indien van toepassing de kosten voor bijgeboekte vluchten of treintickets.
Het restantbedrag dient uiterlijk 6 weken voor vertrek door ons te zijn ontvangen. Boek je een reis binnen 6 weken voor vertrek, dan dient bij de bevestiging van de boeking het hele bedrag te worden betaald.
Het restantbedrag dient uiterlijk 6 weken voor vertrek door ons te zijn ontvangen. Boek je een reis binnen 6 weken voor vertrek, dan dient bij de bevestiging van de boeking het hele bedrag te worden betaald.
Kan ik een gemaakte boeking annuleren?
Ja dat kan. Indien je een bestaande boeking annuleert, worden hier annuleringskosten voor in rekening gebracht. Zie ook de onze boekings- en annuleringsvoorwaarden. Of (een deel van) de kosten kan worden gedeclareerd op je annuleringsverzekering, is afhankelijk van de voorwaarden van je verzekeraar.
Een reis kan alleen geannuleerd worden door de hoofdboeker. Een annulering dient schriftelijk (per e-mail) aan ons te worden doorgegeven, zodat we zo snel mogelijk de annulering in gang kunnen zetten.
Een reis kan alleen geannuleerd worden door de hoofdboeker. Een annulering dient schriftelijk (per e-mail) aan ons te worden doorgegeven, zodat we zo snel mogelijk de annulering in gang kunnen zetten.
Wanneer ontvang ik mijn reisdocumenten?
Uiterlijk één week voor vertrek sturen wij de reisinformatie en voucher(s) per e-mail naar je toe.