Klanten geven ons gemiddeld een 9,0
BEL ONS: 010 - 767 00 97

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Kan ik een optie nemen op een accommodatie?

Heb je bedenktijd nodig om thuis of met je vriend(inn)en te overleggen? In veel gevallen kunnen wij je een optie geven: we houden de accommodatie vrijblijvend voor je vast gedurende enkele dagen. Je kunt een optie aanvragen door ons te bellen of een e-mail te sturen met je verzoek.

Wil je de optie definitief boeken, laat dit dan wel aan ons weten vóór het verlopen van de optie. Na het verstrijken van de optietermijn vervalt de optie en is de accommodatie weer te boeken door anderen.

Wanneer moet ik de betaling overmaken?

Na boeking ontvang je de factuur per mail. Op deze factuur vind je de betalingstermijnen. Meteen nadat je hebt geboekt, dient de aanbetaling te worden overgemaakt. De aanbetaling is 15% van de reissom plus de bijdrage voor het calamiteitenfonds, de reserveringskosten en de eventuele kosten voor de annuleringsverzekering, de reisverzekering en de poliskosten.

Het is van belang dat het restantbedrag uiterlijk 6 weken voor vertrek bij ons binnen is. Boek je een reis binnen 6 weken voor vertrek, dan dient dus het hele bedrag per direct aan ons te worden overgemaakt.

Kan ik mijn boeking wijzigen?

Ja. Uiteraard kan het voorkomen, dat er na verloop van tijd wijzigingen wenselijk zijn: meer of minder personen, andere data, (extra) activiteiten bijboeken, etc. Voor wijzigingen worden doorgaans geen extra kosten in rekening gebracht. Alleen de additionele kosten, die ontstaan als gevolg van de wijziging, worden in rekening gebracht.

Houd er rekening mee dat bij annulering van een of meerdere personen, er kosten in rekening worden gebracht. Neem contact met ons op om je door ons te laten informeren wat in jouw geval de voorwaarden en de hoogte van de kosten zullen zijn.

Kan ik een gemaakte boeking annuleren?

Ja dat kan. Indien je een bestaande boeking annuleert, worden hier annuleringskosten voor in rekening gebracht. Zie ook de ANVR Consumentenvoorwaarden, artikel 12. Of (een deel van) de kosten kan worden gedeclareerd op je annuleringsverzekering, is afhankelijk van de voorwaarden van je verzekeraar.

Een reis kan alleen geannuleerd worden door de hoofdboeker. Een annulering dient schriftelijk (bij voorkeur per e-mail) aan ons te worden doorgegeven, zodat we zo snel mogelijk de annulering in gang kunnen zetten.

Wanneer ontvang ik mijn reisdocumenten?

Uiterlijk één week voor vertrek sturen wij de reisinformatie en vouchers per e-mail naar je toe.