Klanten geven ons gemiddeld een 9,0
BEL ONS: 010 - 767 00 97

Klachten

Klachten

Klachten voor of tijdens de reis

AlpenReizen zet zich tot het uiterste in om van je vakantie een onvergetelijke ervaring te maken, waar je met veel plezier op terug kunt kijken. Desondanks kan het voorkomen dat er onverhoopt een keer iets mis gaat.

Ben je ontevreden over je geboekte reis of onderdelen daarvan, meld dit dan direct aan de receptie van je accommodatie of aan de agent ter plaatse, zodat er naar een passende oplossing kan worden gezocht. Is er niemand aanwezig of wordt de klacht niet naar behoren opgelost, neem dan vanaf je vakantiebestemming telefonisch of per mail contact op met ons kantoor in Nederland. Dit is absoluut noodzakelijk, omdat AlpenReizen in de meeste gevallen dan direct iets voor je kan doen. Achteraf, na thuiskomst, kunnen wij de problemen ter plaatse niet meer oplossen.

Tijdens kantooruren zijn wij bereikbaar op 010-7670097. Buiten kantooruren kun je ons bereiken op het noodnummer, dat staat vermeld in de reisdocumenten.

Klachten na de reis

Als je klacht ter plaatse niet naar wens is opgelost is het noodzakelijk een klachtenformulier in te vullen. Met dit formulier kun je, binnen 1 maand na thuiskomst, je klacht kenbaar maken. Klachten, die op de bestemming niet zijn gemeld of waarvoor geen klachtenformulier is ingevuld, worden in Nederland niet in behandeling genomen.

Voor verdere informatie hierover verwijzen we naar de ANVR Consumentenvoorwaarden.

Geschillencommissie Reizen

Als ANVR-lid zijn we aangesloten bij de Geschillencommissie Reizen.

Als een klacht door Summit Travel niet naar tevredenheid is opgelost of u gaat niet akkoord met ons voorstel, kunt u dit desgewenst tot uiterlijk twaalf maanden na de schriftelijke reactie, als bedoeld in artikel 20 lid 4 van de ANVR Consumentenvoorwaarden, schriftelijk voorleggen aan de Geschillencommissie Reizen, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.degeschillencommissie.nl).

Voor de behandeling van een geschil is een vergoeding verschuldigd.